Seasonal Room Service Chef de Rang for Luxury Lifestyle Hotel in the heart of Rome.

Estivo Roma, RM, Lazio Pubblicato 14 giorni fa

Riepilogo offerta

Mansione: Cameriere sala
Contratto: Estivo
Luogo di lavoro: Roma, RM, Lazio
Pubblicato: 14 giorni fa
Scadenza Tra 16 giorni
Codice Offerta: 37526
Lingue richieste: Inglese B1 – Intermedio Obbligatorio,
Italiano B1 – Intermedio Preferibile
Alloggio: No
Data Inizio: 01/03/2023
Data Fine: 31/10/2023
Persone richieste: 3
Giornata Lavorativa: Tempo pieno

Azienda

W Rome

W Rome remixa il lusso alberghiero nella città eterna con il suo motto "Informal but Impeccable".

00187, Roma, Roma, Italia

https://www.marriott.it/hotels/travel/romwv-w-rome/

Codice azienda: 17703

Tipologia: Hotel

Target clientela: Extra lusso

Note sul target clientela: 90% internazionale

Vedi tutte le offerte di questa azienda

Descrizione azienda

W Rome riscrive la scena degli hotel di lusso della Città Eterna attraverso "Whatever/Whenever" - la sua promessa di servizio informale, ma sempre impeccabile - e una carica di energia inconfondibile. L'hotel intepreta perfettamente il dualismo dell’Italianità, tra rispetto della tradizione e sfida alle aspettative, rappresentando un punto d'incontro magnetico che getta luce sul futuro di Roma.

L'azienda e il personale

Al W Rome lavorano i "Talent". I Talent sono l’essenza del nostro marchio ed il loro viaggio nel W Hotels è unico e raro tanto quanto quello dei nostri ospiti. La formazione professionale e personale, lo sviluppo delle competenze soft e hard tramite vari canali online ed in prsenza, promozioni interne, programmi di recognition, celebrazione dei compleanni, attività di beneficenza e attivismo ambientale, esperienze in altri hotels del mondo Marriott differenziano e valorizzano l'essere parte del primo W Hotels in Italia.
Leggi di meno

Al W Rome lavorano i "Talent". I Talent sono l’essenza del nostro marchio ed il loro viaggio nel W Hotels è unico e raro tanto quanto quello dei nostri ospiti. La formazione professionale e personale, lo sviluppo delle competenze soft e hard tramite...
Leggi di più

Descrizione offerta

W Rome is casting for Seasonal Room Service Chef de Rang.

Reporting to the Restaurant Manager and coordinated by the Room Service Supervisor, the Room Service Chef de Rang will be part of a team of high-level professionals with a strong passion for F&B.

  • The position is set to start in April 2023 until October
  • 40hours per week, 5 days a week for 8hours each with 2 days off

Send your CV to recruitment@whotels.com to join our online recruitment the 10/2/23 to talk directly to the Manager responsible for this position!

 

The impact you’ll make

The Room Service Server knows the finest details of our menu and can’t wait to share her/his expertise with our guests. When they dine with us, her /his warm greeting, flawless table settings, and her/his friendly demeanor do not go unnoticed. No matter the day, the Night Room Service Chef de Rang sets out to provide each guest with a dining experience that will be remembered long after his or her stay. 

What we offer

  •         Be part of the dream team of the first W in Italy
  •         Professional career progression at international level in Marriott International hotels.
  •          Discounts on hotel rooms, gift shop items, food and beverage across the company.
  •          Learning and development opportunities online, on the job and in class.
  •          Charity events, Wellbeing activities through the TakeCare program.
  •          Experienced management & motivated and engaging colleagues

  • Canteen service and uniform


What you’ll do

  •         Represent and be the face of the hotel to all guests.
  •          Focus on storytelling and W HOTELS brand identity.
  •          Work with the room service team to ensure optimum service
  •          Take room service orders over the phone.
  •          Answer questions on menu selections and check with kitchen staff.
  •          Place and log call back for room service order.
  •          Notify guests and management of delays in service delivery
  •          Communicate service needs to chefs and stewards throughout functions.
  •          Set tables according to type of service standards.
  •          Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
  •          Maintain cleanliness of work areas throughout the day.
  •          Update MICROS system menus as required.
  •          Contribute to team effort by accomplishing related results as needed
  •          Follow Standard Operating Procedures and brand identity guidelines
  •          Comply with all health, safety and hygiene standards and policies.

Explore our very big world

As a world-class leader in the travel industry, there’s no better place than Marriott International to make your mark. Joining us, you’ll get to entertain and meet people from all over the world as you build your experience. You’ll find a place where your personality and ideas are appreciated just as much as the work you do. And you’ll grow through opportunities to explore the business, opening yourself to various career options. If you have the natural ability to communicate and enjoy working with others, we welcome you to join our global family.


Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.

Requisiti richiesti al candidato

Studi

Licenza media

Livello di esperienza

Inf. 6 mesi

Conoscenze e Abilità necessarie al ruolo

  •          
    mso-fareast-font-family:Calibri;mso-bidi-font-weight:bold">Possess a good

    command of English and Italian.
  •          
    mso-fareast-font-family:Calibri;mso-bidi-font-weight:bold">Excellent customer

    service skills.
  •          
    mso-fareast-font-family:Calibri;mso-bidi-font-weight:bold">Friendly and bubbly

    personality.
  •          
    mso-fareast-font-family:Calibri;mso-bidi-font-weight:bold">A team Player with

    flexible & positive attitude.
  •          
    mso-fareast-font-family:Calibri;mso-bidi-font-weight:bold">Passion for the

    hospitality industry.
  •          
    mso-fareast-font-family:Calibri;mso-bidi-font-weight:bold">Able to work in a fast-paced

    environment & remain calm under pressure.

Per candidarsi a quest'offerta

Questa è un'offerta con contatto diretto.
Se sei interessato, contatta direttamente l'azienda. Ricordati di fornire il nome del nostro sito!

  • Email: recruitment@whotels.com
  • Telefono: No
  • Cellulare: No
  • Candidatura tramite sito internet:  No
  • Annotazioni di contatto: Aiutaci a notarti! Inserisci il titolo della posizione nel soggetto o nel corpo della email!